A po lecie... / And after summer...

wtorek, 21 października 2014
...przyszła jesień / comes autumn

 

A wraz z nią dłuższe wieczory i pogoda nie zachęcająca do spędzania czasu na dworze.
Się siedzi w domu i kombinuje: przegląda i wybiera zdjęcia z wakacji do wywołania, planuje zaległe albumy, wymyśla nowe projekty.
Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie dokumentowanie codzienności na bieżąco; albumy są świetne, ale ich wykonanie zajmuje mi dłuuuugo. Trochę za długo. 
No i dopiero teraz tak naprawdę zrozumiałam, czym są layouty. Zrobiłam w życiu 1 (słownie: jedną) sztukę, jakoś bez przekonania. Teraz, po niemal 2 latach popełniłam kolejne LO i chyba to jest to, o co mi chodziło - mała forma, szybko się robi, temat konkretny: jakieś wydarzenie, uchwycenie chwili, do tego komentarz. 
Zachowałam dla siebie kilka dużych segregatorów 30x30 i zamierzam przeznaczyć je właśnie na ten cel - dokumentowanie fajnych/ważnych momentów.

Na pierwszy ogień poszło może nie najpiękniejsze, ale istotne dla mnie zdjęcie - wykonane tuż po tym, jak mój Mąż poprosił mnie o zostanie jego żoną:)



Pisząc po tak długiej przerwie nie mogę nie wspomnieć o dużym kraftowym wydarzeniu, które miało miejsce w Poznaniu 27 września: Ogólnopolskim Craft Party! To pierwsze takie wydarzenie w tej części Polski - pomimo premiery wszystko wypadło doskonale! 
Byli wystawcy - sklepy kraftowe (tak, tak, robiło się zakupy, kupiłam kilka bardzo fajnych rzeczy: papierów, naklejek, tekturek do psiego albumu), pokazy, warsztaty, do tego prężnie działająca kawiarenka (ech, na samo wspomnienie tych gigantycznych, ciepłych rogali z budyniem robię się głodna!). Gospodynie się dwoiły i troiły, goście dopisali, atmosfera sprzyjała pogaduszkom i wymianie scrapowych doświadczeń.
Mam nadzieję, że Craft Party wpisze się na stałe w kalendarz poznańskich imprez!

Pełna relacja na blogu Koła Gospodyń - dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentarze bardzo mile widziane:) Dziękuję!

Zdjęcia, prace i teksty publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim. . Obsługiwane przez usługę Blogger.
Powrót na górę strony