Wierzę w róż / I believe in pink

poniedziałek, 24 lutego 2014
Dla Tores przygotowałam trochę słodkich różowości - papierów, tagów, wycinków z gazet do kolaży, dorzuciłam kilka kwiatków, naklejek i świecideł:

Jako własnoręcznie wykonany drobiazg wysłałam notes botaniczno-zoologiczny, co prawda nie różowy, ale mały i poręczny, zmieści się nawet w niewielkiej torebce. Cytat "co człowiek nosi w swojej głowie" dosłownie wypadł mi na kolana ze sterty papierów książkowych - pomyślałam - nada się! 
Po co nosić w głowie, jak można w notesie, prawda?

<t jak Tores, ofkors>
 A w środku - pojedyncze kartki ze starych książek, efemerydy i czyste karty na notatki ze stemplami jajowo-ptasio-roślinnymi:
 W następnym poście pokażę co ja dostałam w wymiance:)

These are the things that I prepared for CollageCaffe paper swap - all in pink! These papers, tags, stickers, flowers and a little of sparkle went to Tores. Additionally I made a tiny notebook with flora-fauna motives, not in pink, but will do, I hope! Next time I will show what I got from Tores!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentarze bardzo mile widziane:) Dziękuję!

Zdjęcia, prace i teksty publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim. . Obsługiwane przez usługę Blogger.
Powrót na górę strony