Kolorowanie akwarelami

sobota, 12 września 2015
Polecam dla uspokojenia myśli:)


Kolorowanie samo w sobie jest fajne, ale przy użyciu farb nabiera całkiem nowego wymiaru:)
Możliwość mieszania kolorów, cieniowania - super zabawa!


Od ponad roku używam farb akwarelowych "Białe Noce" w kostkach i jestem z nich bardzo zadowolona. Mają wyraziste kolory, ładnie się mieszają, no i nie trzeba za każdym razem odkręcać tubki (rozwiązanie dla leniwych) ;) 
Jedyne zastrzeżenie jakie mam, to nieustandaryzowana ilość farby w opakowaniu - w niektórych nowo otwartych kostkach jest jej bardzo dużo (kostka jest aż wypukła), inne są zapadnięte, jakby już ktoś z nich wcześniej korzystał. To moje pierwsze opakowanie tych farb, więc nie wiem czy to norma w tej marce, czy tylko mi się tak trafiło.


Zwierzęce literki do kolorowania pobrałam z bezpłatnej strony Daily Coloring Pages - myślę, że mogą fajnie wyglądać na ścianie, kolorowe i oprawione:)

2 komentarze:

  1. Już myślałam, że ta grafika to Twoje dzieło:) Dzięki za link;) Farbki masz fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz!:) Niestety, na razie tylko koloruję, ale od czegoś trzeba zacząć;) A farbki polecam, można je też kupować na sztuki i pomału tworzyć kolekcję... Pozdrawiam!:)

      Usuń

Komentarze bardzo mile widziane:) Dziękuję!

Zdjęcia, prace i teksty publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim. . Obsługiwane przez usługę Blogger.
Powrót na górę strony