L*O*V*E

środa, 8 sierpnia 2012
Dziś malusia kartka miłosna. Miała szczęście, że została uwieczniona - dzień po obfotografowaniu wylała mi się na nią woda od podlewania kwiatów i się cała rozlazła. Całkiem jak ja dzisiaj. Boli mnie głowa - idę wypić kolejną kawę...

Today - teeny tiny love card. It was lucky to be photographed right on time - the day after the photo was taken it was literally suffused with water for my windowsill plants. It scattered completely. Just like me today. I have a terrible headache. Going to drink another coffee...



3 komentarze:

  1. lubię Twoje kartki, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja pozostaję pod wrażeniem Twoich koralikowych rozgwiazd!rewelacyjne są!

      Usuń
  2. oj, szkoda, że się rozlazła... jest urocza w tym formacie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardzo mile widziane:) Dziękuję!

Zdjęcia, prace i teksty publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim. . Obsługiwane przez usługę Blogger.
Powrót na górę strony